Novi Sad
15.06.2013.
09:54 > 05:20
"Zavičajni dan" u organizaciji narodnog pokreta Dinara-Drina-Dunav biće manifestacija ispunjena tradicionalnim sadržajima koja će se u nedelju sa početkom u 11 časova održati na stadionu u naselju Novi Ledinci.

Komentari 149

  • Lune

    15.08.2013 07:16
    Staro sajmiste i slicno...
    Proterani su folksdojceri,pripadnici SS trupa, kao i Nemci "stranci" drzavljani "III rajha", neprijateljske okupatorske zemlje..u cemu je problem..?

    po majci Sremac.
  • Lune

    15.08.2013 07:09
    Domacini i dodjosi, kuferasi..itd
    Prijatelji i braćo! Dragi Novosađani! Veoma mi je prijatno što činim posetu Novome Sadu u vreme kada Vojvodina proslavlja dvadeset godina otkako je ostvaren vekovni san naših pradedova o ujedinjenju Vojvodine sa Srbijom. (Burne ovacije prisutnih) Ja dolazim da u ime kraljevske vlade podelim sa vama osećanja radosti i da, misleći na budućnost, zajedno sa vama odam poštu našoj velikoj prošlosti. (Usklici: ‘Živeo dr Stojadinović!’) U tim mislima, sa pijetetom uzimam reč na mestu, sa koga je Svetozar Miletić za narodna prava dizao glas, a Jaša Tomić srpstvo slavio. (Usklici: ‘Slava im!’) Ova sveta zemlja našeg naroda, pre nego će se nazvati Vojvodinom, vekovima se zvala Novom Raškom i Novom Srbijom. Ona je primila u svoja naručja kneza Lazara i cara Uroša. (Usklici: ‘Slava im!’) Nad njom lebde senke naših vladara, a zidine Despota Đurđa još čuvaju stražu nad njenom ravnicom. Novi Sad je bio duhovna prestonica našeg naroda, ognjište patriotizma koje je obasjavalo naciju. Neizmerna je bila ljubav vaša prema Srbiji. S braćom, od koje vas je sudbina delila, vi ste bili jedno srce. Pevali ste kralju Petru: ‘Kad izvesni kucne čas…’ (Usklici: ‘Slava kralju Petru!’) I kad je taj čas došao, svi ste bili s njim. Išli ste u dobrovoljce, u tamnice i na vešala i ispisali ste vašim junaštvom ep dostojan vašeg srpskog imena i dostojan javorovih gusala Filipa Višnjića. (Odobravanje: ‘Tako je!’) Te četiri godine borbe, to je bilo raspeće našeg naroda. Širom Vojvodine rasejani su svetli grobovi pored puteva, pored zidina, na poljanama, u portama. Petrovaradinski zidovi bili su svedoci mučenja kakva nije zapamtio svet. Najzad, iz patnji rodila se sloboda. Došla je pobeda, koja je Jugoslaviju ujedinila i donela joj granice. U ove dane, pre dvadeset godina, prve srpske trupe umarširale su u Novi Sad. (Usklici: ‘Živeo naš vođa!’) Na ovom mestu zapečaćeno je večno jedinstvo Vojvodine i Srbije. (Dugotrajno klicanje: ‘Živeo vođa! Živela Jugoslovenska radikalna zajednica!’) Novi Sade, ti si svoje ime srpske Atine časno zaslužio! Bio si i Atina i Sparta. Čuvao si nacionalni zavet kroz vekove i podneo si sve žrtve za nacionalni ideal. I zato, kada je sloboda donela zajedničku državu, prva prestonica oslobođene Srbije, Kragujevac, kome si slao rodoljupce i prosvetitelje, predao ti je palmu prvenstva da budeš glavni grad i Vojvodine i Severne Šumadije. Svim tim borcima, znanim i neznanim, ja želim danas da odam dug zahvalnosti. Slava im! (Burno klicanje: ‘Slava im!’) Mi se moramo pokazati dostojni njih. Oni su se borili za ujedinjenje Jugoslavije. Naš ideal je da danas izgradimo Jugoslaviju. (Usklici: ‘Živela Jugoslavija!’) I kao što je Vojvodina nekad prednjačila u delu oslobođenja našeg naroda, tako ona danas ima svetu dužnost da prednjači u delu konsolidovanja države. (‘Živeo! Vođa! Vođa! Vođa!’) Najveća pošta koju možemo ukazati onima koji su živote položili je to da njihovo delo nastavimo, vezujući sve krajeve u isti napor za napredak naroda. (Usklici: ‘Živeo!’) Kako je lepa danas Jugoslavija za koju su se oni borili! Jugoslavija ima danas tek dvadeset godina. Prebolela je bolesti detinjstva koje su bile duge i teške. Još pre tri godine horizonti su nam bili zamračeni. Privredna depresija bila je na vrhuncu, a međunarodni položaj zemlje neizvestan. Danas Jugoslavija proživljava jedno od najnaprednijih doba svoje istorije. Cela zemlja je u znaku obnove. Mi idemo u susret velikoj budućnosti, dostojnoj naše velike prošlosti. (Usklici: ‘Živeo!’ produžuju se nekoliko minuta) U svim oblastima narodnoga rada, u poljoprivredi, trgovini i industriji, u političkom, socijalnom i kulturnom životu izvršene su reforme i ostvaren je napredak. (Usklici: ‘Živeo dr Stojadinović! Živela kraljevska vlada!’) Pesma rada odjekuje njivama i vojvođansko selo se vraća svom negdašnjem blagostanju. Zaslužni ratnici dobili su zemlju za obdelavanje. Ukoliko nisu, moraju je dobiti: ili zemlju ili ekvivalent za nju. (Burno: ‘Živeo!’) Država je otpisala zemljoradnicima polovinu dugova. Vaši stari zanati, na koje ste bili ponosni, na putu su da procvetaju ponovo. Grade se putevi, dižu varoši, izgrađuju pruge, zidaju škole i bolnice, podižu pristaništa. Vera u budućnost čita se na svim licima. Jugoslavija je danas moćna država. Njen prestiž i ugled nikad nisu bili veći nego danas. Ona je okružena prijateljima i dobrim susedima. (Usklici: ‘Tako je!’) U svojim međunarodnim odnosima mi ne tražimo ništa tuđe ali ne damo ni pedalj zemlje koja je naša. (podvukao B.N.) (Burno klicanje: ‘Tako je! Vođa! Vođa! Vođa!’) Vi ste ovih dana videli kako se granice ponekih država za dvadeset i četiri sata menjaju. Ali mi nismo država koja je stvorena za zelenim stolom, na divanu sedeći i duvan pušeći. (Usklici: ‘Živeo!’) Celom svetu je poznato da su granice Jugoslavije pravedno odmerene, krvlju obeležene, mačem izrezane, kostima heroja utvrđene! Takve granice ne mogu se drugačije ni menjati. Na sablji smo carstvo dobijali, na sablji smo carstva i gubili. Putem svadbe i nasledstva nikad ništa nismo dobili. Mi smo bili i ostajemo narod ratnika i junaka. (Burno odobravanje) Valjda nije bilo ratova u Evropi a da mi u njima nismo učestvovali. No, baš zato što znamo šta znači rat, mi uistinu iskreno želimo mir i stoga što smo izvršili naše nacionalno ujedinjenje u jednu jedinstvenu, nedeljivu i nikad deljivu državu Srba, Hrvata i Slovenaca, koju s preko devedeset procenata naseljavaju Jugosloveni. (Burno klicanje dr Stojadino- viću traje nekoliko minuta.) Mi ni s jednim susedom ne moramo da se pogađamo oko pitanja naših granica. Radi ovoga mi sa svima susednim državama živimo u najboljim i najkorektnijim odnosima. (Usklici: ‘Živeo! Tako je!’) Prijateljstvo koje smo blagovremeno sklopili s velikim susedima na našoj zapadnoj granici pokazalo se u poslednjoj evropskoj krizi kao važan faktor mira u ovom delu Evrope. Blagodareći našem pravilnom predviđanju događaja i blagodareći tome prijateljstvu, mi smo spokojno radili svoje svakidašnje poslove na selu i u gradu. Mi nismo morali da trošimo milijarde samo zbog mobilizacije vojnika. Savez s Rumunijom, Grčkom i Turskom u okviru Balkanskog sporazuma garantovao nam je sve naše granice na Balkanu. Pakt o večitom prijateljstvu s bratskim bugarskim narodom (Usklici: ‘Živela braća Bugari!’) još je više učvrstio mir na tim granicama. Pre kratkog vremena došao je na Bledu i sporazum s našim susedom na Severu, a juče i prijateljske reči mađarskog ministra spoljnih poslova, tako da se sada i na toj strani s pravom može očekivati samo povoljni razvitak međusobnih odnosa. (Usklici: ‘Živeo!’) Danas, kada stojimo pred izborima i kada pred vas ima kuraži da izađe razdružena i neudružena opozicija, sa raznim kandidatima, počev od diktatora Petra Živkovića (Ogorčeni usklici: ‘Dole!’), pa preko federaliste Vlatka Mačeka (Usklici: ‘Dole Maček!’) do internacionalnog socijaliste Živka Topalovića (Usklici: ‘Dole!’), ja vas molim da se upitate gde bi se danas nalazila Jugoslavija, gde mi i gde vi svi, da smo usvojili mišljenje opozicije, koja je 8. oktobra prošle godine savetovala ukidanje Ustava i Ustavotvornu skupštinu unutra, a bezglavu politiku prkosa spolja. (Usklici: ‘Dole opozicija! Živela Jugoslovenska radikalna zajednica!’) Vi znate gde bismo se nalazili, da vam i ne objašnjavam dugo! I tako, ako pogledamo rezultate naše spoljne politike inspirisane mudrošću prvog kraljevskog namesnika Njegovog kraljevskog visočanstva kneza Pavla (Usklici: ‘Živeo knez namesnik!’), mi možemo bez preterivanja reći da su ti rezultati ravni jednom ponovnom stvaranju Jugoslavije! (Burno odobravanje: ‘Vođa! ‘Vođa! ‘Vođa!) Ostaje nam još delo narodne obnove koje nije gotovo. Pred nama su nove borbe za napredak ekonomski i kulturni, i u tim borbama ja računam na vas. (Burno odobravanje: ‘Svi smo s tobom! Vođa! Vođa!’) Vaši preci su svojim rukama isušili ovo zemljište i od pustih močvara, boreći se s barskim groznicama i divljim zverima, napravili žitnicu. Ja očekujem od vas da ćete tu iskonsku energiju uložiti da svoju Otadžbinu podignete do visina o kojima ste stolećima sanjali. Računam na sve, na one koji su bili s vama kada ste ovu zemlju oplodili i na one koji su se posle doselili. Kada je pre dvadeset godina prva srpska četa ušla u ovaj grad, njen komandir je rekao na ovom istom mestu: ‘Srpska vojska donosi svima građanima mirni kulturni razvitak; svi oni koji žele da rade naći će u srpskoj vojsci svog iskrenog pomagača.’ Tim rečima je ostala verna naša država. Ravnopravnost za sve vere i narodnosti načelo je moje politike. (Podvukao B.N.) (Burno klicanje koje traje nekoliko minuta: ‘Vođa! Vođa! Vođa!’) Naš narod može u pitanju manjina zauzeti samo onaj stav koji odgovara njegovoj prošlosti i njegovom osećanju pravednosti. Sama ta urođena osećanja našeg naroda najveća su garancija za razvitak manjina, čiji će jezik, vera, kultura naći kod nas svu potrebnu zaštitu. S druge strane, ja očekujem za prava – lojalnost; za jednakost – vernost. Treba da svi stavimo snage u pokret, da dovršimo svoju misiju. (Usklici: ‘Hoćemo!’) U našim rukama je naša sudbina. (Burno odobravanje) Jedanaestog decembra treba da se izjasnimo: da li hoćemo snažnu, poletnu Jugoslaviju, ili želimo da od nje napravimo ognjište razdora. (Usklici: ‘Nećemo! Dole opozicija!) Hoćemo li sigurnost koja već postoji ili neki skok u maglu, kako nam opozicija predlaže. (Usklici: ‘Dole opozicija! Živela Jugoslovenska radikalna zajednica! Dole Maček! Vođa! Vođa! Vođa!’) Braćo Vojvođani! Vi, koji vekovima živite na ovim Bogom danim ravnicama, znate da cela Vojvodina, da sve vojvođanske njive i livade, šume i pašnjaci, ne pripadaju jednom ili dvojici, već svima vama pojedinačno. Ali braćo, kad čovek gleda vojvođanske ravnice, kad ima moć zapažanja, on vidi da kod sve te vojvođanske zemlje, svojine stotina i stotina hiljada pojedinaca koji žive u Vojvodini, nigde nema ograda, nigde nema plotova, nigde zidova između pojedinih i pojedinačnih delova tih privatnih svojina. Sve je tu iskorišćeno. Eto, takvu Jugoslaviju hoće kraljevska vlada, kojoj imam čast predsedavati. Takvu Jugoslaviju hoće Jugo- slovenska radikalna zajednica. (Usklici: ‘Živeo dr Stojadinović! Živela Jugoslovenska radikalna zajednica!’) Mi nećemo Jugoslaviju od plotova, pregrada, od zidova i jendeka (Odobravanje), već hoćemo jedinstvenu Jugoslaviju bez prepreka, kao vojvođanske njive, a čvrstu i neprobojnu kao granitne planine našeg Primorja (Usklici: ‘Vođa! Vođa! Vođa! Živeo dr Stojadinović!’ traju nekoliko minuta). Ja verujem da i vi hoćete takvu Jugoslaviju, i ako je takvu hoćete, vi ćete 11. decembra svi glasati za moju listu. Živeli!2
  • Lune

    10.08.2013 18:02
    Centar Srbije postoji odavno u Guci !
    Na ulicama male varoši parade kostimiranih i alkoholom omamljenih saboraša. Pevaju, igraju od ćoška do ćoška, polivaju se pivom, bacaju šešire od slame visoko u vazduh. Inače uz kačkete, šešire i lepeze (u Guči je svakodnevno 40 stepeni) najprodavanije su majice sa Titovim likom na kojima piše: ‘’Vrati se sve ti je oprošteno’’.

    „Najviše ih kupuje ova srednja generacija, oni što su bar malo zakačili Titovog vremena. A stranci se slikaju. Gde god vide Titov lik, fotkaju se“, priča prodavačica Cica.

    Inače, ako vas muči nostalgija, Tita u Guči možete nabaviti za samo 600 dinara. Nije skuplji ni Draža, i uvek je na tezgi sa druge strane ulice. Miri ih truba, suvenira ove godine na Saboru trubača u izobilju. Najzanimljivije su male plastične trubice, uspomena iz Guče za samo 150 dinara.
  • 10.08.2013 15:28
    SPO
    Samo pominjanje "koaliciong partnera SPO", budi secanje, na "naredjenje" tzv vojvode Momcila Djujica,da se vlast u Beogradu srusi oruzanim pute,i osnivnje Srpske garde, sacinjene od evropskih srBskih lopova i kriminalaca svih boja.Beli,Giska i ostali "modeli srbstva".Izaziva naravno gadjenje i odvratnost. Upravo od tih i takvih, Srbi beze u Jugoslovenstvo..sto je "nuzno prihvatljivo".
  • SRBIN

    24.06.2013 09:41
    Sledece godine
    Neka sledece godine organizuju zavicajni dan sa one strane Drine.Posto su oni "3d",i sire kako kazu "srpstvo",poslacemo im nase pevace sa Dunava (Balasevica,Garavi sokak i tamburase)da im pevaju preko Drine,PA DA VIDIMO KAKO CE ONI NA TO DA ODREAGUJU.
  • Nebojša

    20.06.2013 06:36
    eee
    Svako ko je glasao za ovu spodobu i ko je mogao da mu veruje, veći je VO nego onaj što se okretao!
  • sosa

    19.06.2013 13:25
    @milos - cemu tolika mrznja
    He he...Zašto misliš da ti iko normalan zavidi? Na čemu da ti zavidi? Pa ti si čoveče MORAO da pobegneš sa svog ognjišta, gde su te mrzeli, tukli, ugnjetavali i ubijali...Ko ti na tome može pozavideti? Žao mi vas je, al trajno ste oštećeni...Međutim, to vam ne daje baš nikakvo pravo da ovde, gde su vas primili, radite baš šta hoćete...Nije u pitanju MRŽNJA, nego POŠTOVANJE! A ti sa ovom tvojom izjavom dati se Je...., sve si rekao! E, pa kako se tebi Je... tako nemoj da si iznenađen što te ne vole baš mnogo, nisi im dao ni jedan valjan razlog za to, baš naprotiv!Namerno govorim TI, RTI , Ti, u jednini, Tebi, jer varujem i znam da je puno ljudi sa sličnim problemom "morao sam pobeći", dobro i pristojno, kamo sreće da su u većini, gde bi nam bio kraj!
    P.S.
    Meni su i Bokan i Čanak, primera radi, isti...jedino što je čanak ipak malo više moj...E, tu je sva problematika..Dokle god se i jedni i drugi ne budemo osećali kao SVOJI, nema nam sreće. A takvi što vole da guraju prst u oko, ne doprinose razvijanju obostranog osećaja pripadnosti...Grčevito se drže nečeg što više nikada neće imati...
  • Бојанош

    19.06.2013 11:20
    Џаба вам визија - већ је опљачкана низија. Штедите у RBV!
  • Gajo

    18.06.2013 23:20
    Epitaf
    Ispekli se volovi. Dabogda!
  • Nina

    18.06.2013 18:33
    Što se tiče same manifestacije rekla bih "Živi i pusti druge da žive". Podržavam svaku manifestaciju, slavlje, žurke a nek svako pronađe muziku i društvo koje mu odgovaraju. Lično nemam afinitet prema pomenutoj manifestaciji ali ne osuđujem ljude koji su bili i drago mi je ako su se dobro proveli. Za Bokana nemam komentar i iskreno se nadam njegovom odlasku u zaborav na sledecim izborima.
  • aaaa

    18.06.2013 11:57
    Kako nije ništa za Rome uradio? Pa dao im je po 2000 din za glasanje.
  • NOVOSADJANIN

    18.06.2013 08:37
    NIJE PROBLEM
    u samom slavlju,ti ljudi su nesretnim slucajem dosli i sad su tu i to nemozemo promeniti.Problem je sto oni ne shvataju da su iskorisceni zarad jednog politickog cilja i sticanja para i moci konkretno tog Bokana.Mi sa romima ovde zivimo u istoj zajednici ,oni su manje vise prihvaceni,ali ovaj BOKAN je sramota za Romski narod.Za njih konkretno nije uradio nista,u stranci nema roma to dovoljno govori.Tuzno
  • 17.06.2013 22:16
    Никад не заборави ко ти је био ђед!
    Бокана сматрам лопином,СПО презирем,али то ме није спречило да дођем на лединачки збор и проведем диван дан са својим земљацима у пјесми,причи и добром расположењу!
    Касније смо отишли у кафану,да слушамо тамбураше.Не видим зашто би то једно друго искључивало?
    Ако вам не смета Егзит и њихова дерњава,зашто би вам сметао традиционални српски мелос и обичаји (нико вас не ћера да слушате Бају,ствар избора).
    Мало више флексибилности и позитивног става...
  • MauMau

    17.06.2013 21:25
    @Jana
    Bio sam u prolazu, i svratio cisto da vidim o cemu se radi! Niko mene tamo nije ugostio, niti pocastio... A uzgred, da niste vi to okupirali Ledince, pa ne sme niko da prodje tuda? A i Boze moj, kako mislis da se neko normalan moze veseliti uz BM Knindzu, Gocija, i slicne "umetnike"?!
  • 17.06.2013 18:28
    mogu da potvrdim
    da je bilo volova !
  • kuzman

    17.06.2013 16:06
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=461442987278591&set=gm.10151494435458471&type=1&theater
  • coco

    17.06.2013 15:16
    Bože, ako te ima...
    Bože, ako te ima, molim ti se - poštedi me volova! U svakom pojavnom obliku...
  • Scotch Bonnet

    17.06.2013 14:44
    @Milan
    Ne Milane, ti nisi u pravu ali ujedno i poravdano jer se vidi da si mlad i da nisi ziveo u Vojvodini pre dolaska Milosevica na vlast.
    Uvek se Vojvodjanima pripisuje "mrznja" i "izdaja" kada se srBstvo nadje "ugrozeno" a dobro je poznato da su ti takozvani Srbi-PatriJote najvise zla i stete naneli Srbiji samo se o tome malo govori. To sto ti Milane vidis kao vredjanje jednog naroda je samo ostra reakcija lokalnog-domicilnog populusa. Akcija stvara reakciju.

    "ali se vecina komentara nije odnosila na njega vec na ljude koji su ovde dosli iz nuzde, a koje vi mrzite iz dna duse"

    Verujem da je mnogo onih koji su stvarno dosli u Vojvodinu iz "nuzde" ali je isto tako doslo mnogo Bokana i njemu slicnih koji su svojim delima ukaljali imidz svoje Dinare, Krajine ili vec gde.
    Da je raznim Bokanima stalo do svog naroda ne bi ga brukali i izlagali ruglu na takav nacin. Daleko smo mi Vojvodjani od perfekcije ali ako nista drugo naucili smo da svi zivimo zajedno sa tolerancijom i razumevanjem. Da je to slucaj sa raznim Bokanim ne bi bili u Vojvodini vec bi bili na svojim ognjistima i pekli volove.

    Eh, da ne zaboravim da napomenem da sam Srbin Sremac i ponajsve Vojvodjan.
  • Jana

    17.06.2013 13:57
    @MauMau - ocevidac
    A kojim povodom si ti bio tamo DA BI SE GOSTIO NA RAČUN ONIH KOJE PLJUJEŠ kao i većina ovdje .Malo nas ispljujete pa dođete da se zajedno proveselimo.
  • Milan

    17.06.2013 12:29
    opet za Gillana
    Nazalost ti nisi u pravu. Mnogo puta sam citao komentare na ovom sajtu i uvek na njemu ljudi generalizuju. I najstrasnije vredjaju ceo jedan narod. To je jako jadno i bedno. Sto se tice ovog nesrecnika Bokana, svima je jasno da je to najobicniji lopov i muljator, ali se vecina komentara nije odnosila na njega vec na ljude koji su ovde dosli iz nuzde, a koje vi mrzite iz dna duse. Samo mrznja vam nece doneti nista dobro samo ce vam razoriti duse.
  • 17.06.2013 11:38
    Zasto vam smeta reč VO?
    Pojam VOJVODINA započinje sa VO. Zatim, i drugi slog sadrži - VO. Dakle, VOjVOdina!
    Pečenja vola je prirodna stvar u VOjVOdini!
  • Pokojni Toza

    17.06.2013 11:03
    Otvoreno pismo Gosp. Bokanu
    Gosp. Bokane,
    tesko da ste gospodin jer iz upasane trenerice ne izlazite a sa odela ne skidate Armani etiketu iako je kinesko ali nema veze.
    Ušli ste u romsku stranku samo da bi uzeli pare za vašu novu partiju DDD! To je valjda svima jasno!
    Nadam se da će novosađani da dodju sebi i da skinemo ove indijance sa vlasti!
  • MauMau

    17.06.2013 10:15
    ocevidac
    A kakvih je "volova" bilo juče u Ledincima... Visine do 2m, tezine do 200kg! Bogte čoveče, da se poplašiš!
  • @Orwell Djordje Vegan

    17.06.2013 07:55
    Hvala ti...
    ... "druze" sto si pokazao da nemas argumenata, vec pucas u prazno kao sto sam i mislio. Zaboravio sam da podvucem i ovo: da je nekim spletom okolnosti Vojvodina ostala u okviru Austro-Ugarske (da je ova najpre opstala), mozda bi ti Japanci, Kanadjani i koga sve pominjes i dolazili ovde da zive i rade. I samo jos jedan podsetnik za neupucene: 1910. godine, prema poslednjem popisu u AU monarhiji, u Vojvodini je zivelo oko 33% Srba, 28% Madjara i oko 21% Nemaca. DA smo imali srece i pameti, sada bismo ziveli kao Svajcarci, ko razume shvatice... Ovako imamo volove.
  • gradjanin

    16.06.2013 22:21
    molim Vas
    Ljudi nemojte se osvrtati na izjave doticnog gospodina. I nama srbima iz Hrvatske i Bosne gori obraz zbog ovakvih...
  • Orwell Djordje Vegan

    16.06.2013 22:10
    "Druze"
    Nemoj da se ponavljam. Sve ti pise, upri to visoko obrazovanje.
  • Gillan

    16.06.2013 21:38
    @Milan
    E, pa, nije tacno to sto govoris. Nisu svi madjari ledolomci kao sto ni svi srbi ne nose zardjale kasike. Hrvati glasali za HDZ? Strasno. Uncuti ne znaju da su Dveri njihova prirodna stranka.
    U startu si sve iskrivio. Milion puta ovde je receno da ovde niko ne mrzi dodjose zato sto su dodjosi, nego mrzi primitivce i agresivce medju njima i to nema veze sa nacionalnostima. Ako nisi primetio, nacionalne manjine se ovde jako retko javljaju (osim kad se neki od SNS botova lazno predstavljaju -Miklos, nije nego).
    I nije u pitanju nasa ksenofobija ili kako klerofasisti vole da kazu vojvodjanerski fazizam, nego samo izrazavanje neslaganja sa primitivizmom i nasilnistvom koje nam krezubi namecu. Ako u tome vidis nesto lose, ili si slep ili ti fali nekoliko prednjih zuba.
  • 16.06.2013 21:10
    "Posle sam skontao da vojvodjanske Srbe oni prekodrinski Srbi i oni sa Dinare gledaju kao na neke izrode, nazivali su nas Svabama, Madjarima i tako to. Medjutim, to im kasnije nije smetalo da se devedesetih svi sjate ovde kod nas Svaba."

    Nisu se u Vojvodini sjatili svi prekodrinski Srbi već najveći ološ prekodrinski.
  • -

    16.06.2013 20:55
    -
    Milan
    docice nemci i madjari po svoje.
    procitaj jedan od komentara sta se desavalo o backom jarku '45-e...niko nikome nije ostao duzan.

    svojom neposlusnoscu,bmahinacijama i diskriminacijom uspesno vracate austrougarsku nazad na ove prostore...a pravite da nas/vas isteraju i odavde

    budi siguran da kao sto vi cuvate svoje dvojno drzavljanstvo tako ovdasnji srbi traze madjarsko drzavljanstvo.


  • 16.06.2013 20:53
    @Milan - za Gillana
    o cemu ti pricas ?
    ti izjednacavas vekovne stanovnike NASE VOJVODINE sa tvojima iz tzv krajina koji su stigli prekjuce.
    ja sam srpskog porekla i mogu to da kazem-da vise volim sve moje komsije madjare i hrvate nego sve vas zajedno koji ste ovde silom naseljeni.
    da ste naseljeni ispod Dunava,u srbiju,odavno bi vas i odatle proterali.
    naisli ste na miroljubiv narod,koji odavnina zivi u slozi ovde u Vojvodini ,pa mislite da ce te sa tom naci-fasistickom retorikom,o vecinskom i manjinskim narodima,sebi stvoriti neku drugu tzv krajinu.
    utuvi u glavu,da ovde nema vecinskog i manje vecinskog naroda,nego Vojvodjana i vas koji to nikada necete biti !
  • Milan

    16.06.2013 19:58
    za Gillana
    Nisam rekao ni jednu rec protiv Rumuna, Rusina i Slovaka. Za Madjare i Hrvate sve sto sam rekao je nazalost tacno. I ja bih voleo da nije tacno ali nazalost istorija kaze drugacije. Znaci kad dodje do sr.nja, nikada nemozes biti siguran da ce oni biti lojalni gradjani ovoj drzavi. Sto se nemoze reci za ove ljude. A na zalost ovde svako malo neki rat. Sto si se ti u tome pronasao to je tvoja stvar. Znam da to nije popularno da se kaze, ali tako je. Hrvati koji glasaju u njihovoj ambasadu u Subotici i Petrovaradinu uvek vecinski glasaju za HDZ. Pametnome dosta. Da se razumemo ti ljudi treba da zive u Vojvodini i niko im to pravo nemoze oduzeti, samo svaki put kada vredjaju vecinski narod treba ostro reagovati. Zna se ko je stvorio ovu drzavu. A ko je bio protiv nje od njenog nastanka. Pozdrav, nisam hteo da te uvredim samo sam rekao iskreno sta mislim.
  • 16.06.2013 18:13
    Za Marinu
    Pitaj ljude koji pamte 1941 da li je bilo bitno da li si Srpkinja ili ne? Nisu Madjari bacani pod led, vec Srbi i Srpkinje. Naravno nisu svi Madjari za to odgovorni ali dobar deo jeste. Sto se tice ove manifestacije, svima je jasno da to nije koncert Becke filharmonije. Ljudi su ziveli u drugacijem podneblju i u skladu sa tim su formirali i obicaje. Nemoze se od njih ni ocekivati da slusaju Baha i Mocarta i da svake nedelje idu u pozoriste. Naravno da ce prva generacija tih ljudi imati problema da se prilagodi novoj sredini ali vec druga i treca koja je rodjena ovde ce se asimilovati. Pa nije nasa kultura toliko jaka da ce progutati vasu, sto ste se uplasili. Sustina je upravo u tome da vi ne prihvatate razlicitosti, a odredjen broj ljudi je toliko jadan da nemam reci. Lepo sto si postavila primer Hrkljusa, ali sumnjam da si razumela skec. U svakom slucaju razmisli malo o svemu tome, pozdrav.
  • 16.06.2013 17:59
    vezbaju u ledincima
    http://www.youtube.com/watch?v=D_Hhm-lB4rQ
  • Gillan

    16.06.2013 17:53
    @Milan
    Tipicna brdjanska paranoja. Tvoji roditelji u zivotu nisu videli ni Madjara ni Slovaka, pogotovo Rumuna, ali su znalli da ti objasne da su oni neprijatelji, jel'da?
    Tako rekao deda Ostoja i to mora da se postiva.
    Ej, jadni covece. Nikad od tebe Vojvodjanin.
  • 16.06.2013 16:04
    @Milan - hm..
    a ti si pajvan !
    vecina ovih komentara potice od nas Vojvodjana srpskog porekla !
    mi vas ne volemo !!!!
  • Србин пореклом са Мањаче

    16.06.2013 13:55
    Нажалост постоје наши изманипулисани сународници који су гласли за овакве.....
  • патриота

    16.06.2013 13:45
    Бокан нас је маја 2012.год. лагао да је ром.Како му сад веровати да је србин и патриота,кад већ на следећим изборима може да нас убеђује да је марсовац из марсовске демократске странке.И све то да би он бијо на власти.
  • -

    16.06.2013 13:22
    -
    @Milan - hm..
    zasto profil srbina gradis prema tvom poimanju?

    svakim danom sve vise na ove prostore dovodite austrougarsku na ove prostore.

    eh, da. ja sam srbin...ali za bozic mi je cesnica od lisnatog testa
  • Marina

    16.06.2013 13:08
    @Milan - hm..
    Srpkinja sam pravoslavne veroispovesti ako je to uopšte bitno i napisala sam "odvratan post o duvanju nosa".
    Jednino što imam da dodam na vest o kulturnom događaju "zavičajni dani" je:

    http://www.youtube.com/watch?v=J71Fe0g3880


  • @ Orwell Djordje Vegan

    16.06.2013 12:53
    Da ti odgovori jedan neekstremni Vojvođan
    Druže, umesto redakcije, evo jednog odgovora od strane visokoobrazovanog Novosađana (pre biram to određenje nego Vojvođan). Za tvoju informaciju, prvi si počeo sa uvredama i govorom mržnje.
    "Novi Sad je inace provincija, bez ikakvog kulturnog znacaja po region, a kamoli Evropu." je samo jedan primer toga, koji ne bih da komentarišem,jer govori o tvom nepoznavanju istorije i kulture. slažem se da u mnogim komentarima ima previše ostrašćenosti, ali nemoj zaboraviti da je ovde dominantna kultura pre II svetskog rata bila multietnička i multinacionalna. Nemoj zaboraviti da je ono što je najvrednije u Novom Sadu i Vojvodini izgrađeno za vreme Marije Terezije, da se posle toga ništa pametno nije gradilo, osim malo za vreme Jovana Dejanovica (ako znaš uopšte ko je on bio). Ova poslednaj garnitura doseljenika ne bi naišla na tako hladan prijem da je pokušala da se integriše u vojvođansku kulturu, umesto što Bokan i slični njemu, pokušavaju da volovima doteraju neku drugu kulturu i nateraju je da postane dominantna. A što se tiče poslova u JP i mestima u parlamentima, malo se bolje informiši o tome i pogledaj najpre prezimena, pa će ti biti još jasnije ko dominira i na tom polju. Stari Vojvođani ili neki drugi ljudi. Što neko reče, došli divlji i oterali pitome..
  • Milan

    16.06.2013 11:43
    hm..
    Mogao bih se kladiti da je vecina ovih ekstremnih komentara, dolazi od strane ljudi koji nisu Srbi. Verovatno od Hrvata i Madjara, ja razumem i njih i oni su ugrozeni, kad su izbeglice dosle u Vojvodinu, bile su jako ljute jer su ih Hrvati proterali iz svojih kuca i sa svojih imanja. I taj narod na njih sigurno ne gleda blagonaklono. Pazite vi vredjate vecinski narod u ovoj drzavi. Takvim ponasanjem sigurno nemozete poboljsati svoj polozaj u Srbiji.
  • Anonimus

    16.06.2013 11:18
    POŠTO...?
    Baš me zanima pošto radno mesto u Agenciji za socijalno stanovanje, odnosno pošto građ.dozvola?
  • Sremcina

    16.06.2013 11:10
    @Mi Imamo Viziju Za Panonsku Ni

    Zasto se bojite svjeze krvi??
    Pa u tome i jeste fazon, vi niste "sveza" krv! Ne bi ste bili u Vojvodini da ste cestiti cast izuzecima. Nije da generalizujem ali se stvarno treba osvrnuti nazad nekoliko godina i videti sta se radilo, kako se radilo sa vama na vlasti. Koliko smo napredovali za ovih bednih 20 godina? Nista! A ko je bio na vlasti? Vojvodjani sigurno nisu bili.
  • Huncut

    16.06.2013 10:26
    A smeknite tipa, ikone...telefon...garant ima i bele carape, kuku majko moja... :)
  • 16.06.2013 09:45
    "Žele više vlasti u Novom Sadu i Vojvodini"

    Pa oni su na vlasti jos od Osme ofanzive.
  • 16.06.2013 09:24
    kako mogu Sremci da glasaju u Futogu? i odakle vam pare?
  • Aleksandar Ns

    16.06.2013 08:57
    Boze
    Boze dragi sta smo docekali da nam polupismeni vode politiku..
  • -

    16.06.2013 08:27
    ej bre i bosanac rodjen u ns-u ima manji prioritet pri zaposljavanju naspram ddd.

    a vi drugome prigovarate za diskriminaciju
  • SPO+DDD

    16.06.2013 07:25
    Mi imamo viziju za panonsku niziju!

    Ajmo braćo danas u Ledince,pustite komentare ove šake iskompleksiranih ljigaša i folksvojvođanera!

    Prvo svi u FUTOG na glasanje,pa na proslavu pobede u naš Srem,u Naše Ledince!
  • 16.06.2013 07:16
    ledinci
    pozdrav za bokana.kralj je
  • Dođoš

    16.06.2013 07:08
    SP-VO
    Čitam ove komentare i nemogu da veujem svojim očima.
    Pa zar vi "Vojvođani" niste isti kao i ovi.
    Pre podne mrzite sebe, a posle podne ceo svet.
    Zar niste Vi sami krivi što su vam ovi u vlasti, zar DDD nije sestrinska stranka SPO-a, zar vam je LSV bila bolja. Sve je to isti k...c samo drugo pakovanje.Džaba se jedite, bolje da idete u Ledince i jedete. Biće tamo i vaš SP-VO (SPO).
    Živeli i pozdravite vašu mamu!
  • Bacac kamema s ramena

    16.06.2013 06:37
    jasno je
    DDDD-Cetvrto D se podrazumeva i svakom razumnom coveku je jasno DINARA-DRINA-DUNAV- DEMAGOGIJA
  • ники

    16.06.2013 05:08
    коме смета'?
    Зашто некоме смета манифестација у Лединцима?Мени није јасно зашто јер ако неко слуша ту музику и печеволове .па нека пече и слуша баш ме брига.Видим овде толико негативних коментара и мислим да би их требало избрисати јер ово је ширење мржње.Па онда требали би све који су дошли преко Дрине.Д И Д када буде тамбурица фест да пљују по томе како је то музика цигана и музика за сахране као што Ви пљујете и називате људе разним погрдним именима.СРАМОТА !КО НЕ ВОЛИ ТУЂЕ НЕ ВОЛИ НИ СВОЈЕ.БРАВО ЗА Д.Д.Д ОНИЧУВАЈУ СВОЈЕ
  • Jugoslav

    16.06.2013 03:03
    Pamet u glavu
    ~Zele vise vlasti u Novom Sadu i Vojvodini~
    Gradjani Novog Sada uozbiljite se i pokazite malo vise samopostovanja i odgovornosti inace ce se sledeca bacanja kamena s ramena i slicne igre koje cuvaju kulturni identitet grada, tradicionalno odrzavati na Trgu Slobode.
  • Pera

    16.06.2013 02:57
    Bice pecenih volova napretek kao i buradi napunjenih karbidom spremnih za ispaljivanje.
  • SLOBODNA

    16.06.2013 00:23
    VOJVODINA.ORG
    http://www.slobodnavojvodina.org/index.php?option=com_content&view=article&id=1594:volovi-u-novim-ledincima&catid=36:drustvo&Itemid=56
  • 16.06.2013 00:16
    Vojvodjanin
    Ovi komentari su cist sovinizam prema Krajisnicima, trebalo bi da se zapitate, da li su to vojvodjanske vrednosti? I zasto vam sada smeta SPO, kad vam sa LSV nije smetao (i dalje vam ne smeta)? Sramotite Vojvodinu, jer najveca mrznja dopire od ljudi koji su takodje poreklom iz Krajine, a verovatno sledite gospodina Canka, poreklom Licanina.
    Dosta je netrpeljivosti, nemojte da nas vracate u 90-te, ne dajmo da nas politicari svadjaju, oni znaju samo za bahacenje i svoj interes.
  • 15.06.2013 22:57
    Ja bi ih sve vratio tamo, odakle su došli.
  • Milan

    15.06.2013 22:46
    Razuma malo
    Naslov teksta nije u redu. Jako je tendenciozan. Ideja je dobra. Ocuvati tradiciju i kulturu naroda koji je izgubio svoj zavicaj. Bitno je da ta manifestacija nikoga ne vredja, da pripadnik svake nacije koja zivi u Vojvodini moze doci na nju i ugodno se osecati. Lose je sto su zvali Baju Malog Knindzu koji je nacionalisticki pevac, a ovo je mirno vreme i takvim likovima nije mesto na zvanicnim manifestacijama. Pa nismo mi Hrvatska gde jedan Tompson pravi koncert na najvecem trgu u Zagrebu pred 50 000 ljudi, i peva kako ce sve Srbe proterati u Srbiju. Mi se tako ne trebamo ponasati. Autenticnim vojvodjanima, iako tesko reci da je neko u Vojvodini autentican, jer su svi pre ili kasnije u nju dosli, bih porucio da budu tolerantniji ipak smo mi isti narod. Dobro u redu vi ste kulturniji, becka skola i to, ali nemojte molim vas vredjati ljude koji su izgubili svoje kuce to je bas jadno.
  • Brut

    15.06.2013 22:45
    A mješalice?
    ... prvi vesnici proleća...
  • milos legenda

    15.06.2013 22:16
    seru svi seremo i mi.
  • milos legenda

    15.06.2013 22:11
    mrzim neljude
    .volim ljude.
  • Bojler

    15.06.2013 22:05
    @Perans
    Pero svaka ti dala !
    Analiza je u potpunosti tacna.
  • milos

    15.06.2013 22:04
    cemu tolika mrznja
    svi smo mi ljudi ni pametniji ni gluplji.jedino sto smo krajisnici.U Vojvodinu smo dosli 90 posto sto smo morali.Svi koji nam zavide mogu se j....i.
  • bosanka

    15.06.2013 21:44
    dosta mi je vise ovih priča koju plasiraju propali ligasi... vojvodjani, vojvdodjani... dosta bre više... da ste toliko dobri imali bi i više glasova. nema prava niko da govori loše o ljudima koji su dosli i zele da sačuvaju svoju tradiciju. bravo za sve njih, ma odakle došli i ko bili.

    a vi bajni Vojvodjani koji sebe tako nazivate, odakle ste vi došli i vaši preci? ovoliko mržnje kod ljudi je prosto neverovatna, LSV je dosla do dna, a sa ovom politikom ce nestati. Nisu oni birali da dodju ovde, ne zaboravite proterali su ih isti takvi nacionalisti. ljudi se dele na dobre i loše, a ne odakle su došli.
    a, sad slobodno lupajte negativne lajkove.... pozzz od vesele i dobronamerne ponosne bosanke.
  • Vanja

    15.06.2013 21:16
    "80 odsto srpskog naroda živi ovde u Srbiji, u zajedništvu sa nacionalnim zajednicama", navodi Bokan i zalaže se za to da svi koji su se iz drugih karjeva doselili u Vojvodinu trebaju da, prema svojim mogućnostima, pruže koliko mogu za "zajedničku ideju". Pod sloganom "Mi imamo viziju za Panonsku niziju" u štampanom pamfletu koji nas upoznaje sa narodnim pokretom D.D.D. ističe se da oni nisu politička stranka, ali da imaju jasnu političku platformu u svom delovanju.
    Mislim ovo je sramota za Vojvođane! Oni imaju viziju za Panonsku niziju!!! Pa ovakvu glupost je još gluplje i komentarisati. Svi sa tom vizijom, dva vola i ostalim "umetnicima" neka lepo istu manifestaciju održe u svom zavičaju a ne bi bilo loše da se tamo i vrate, G-din Bokan tamo neka bude Direktor URBISA ako tamo uopšte i ima urbanizma i celu svitu neka povede sa sobom pa tamo ispred tog istog URBISA neka okrenu i tri vola na ražnju što se mene tiče. Ovo je SRAMOTA za sve koji su rođeni na ovim prostorima i za Vojvodinu uopšte.
  • ZoranNS

    15.06.2013 21:09
    Tipičan primer kako se Vojvodina
    Tipičan primer kako se Vojvodina pretvara u OOJJvoduinu, ne zameram, samo konstatujem.
  • vlada

    15.06.2013 20:56
    Buna Ziua
    "I sto bi rekao Veliki Vladika Nikolaj"Da se Srbi slože,obože i umnože"!(ma kojega regionalnoga porijekla bili1)"

    Ste Vlasi ili Srbi odlucite se...? Seselj, Przulj, Matavulj, Zuzul, Bokan... To sto idete u nasu crkvu ipak jos uvek ne znaci da ste i zaista Srbi...
  • krticaaa

    15.06.2013 20:38
    Vojvođani ovo vam je hvala što ste 1918. godine dali kvorum i legimitet Velikoj Skupštini kada ste doneli odluku o prisredinjenju Vojvodine srbiji a potom i fnrj-u. Da ste umesto donošenju odluke tada ostali kući danas bi već bili u Evropskoj Uniji i nebi trpeli ovoliko poniženja.
  • Orwell Djordje Vegan

    15.06.2013 20:35
    Samo lupajte minuse
    Zaista se cudim ljudima koji bez stida pokazuju Univezumu kako su zaostali. I nisam rekao da su svi isti, vec da nema razlike izmedju svinjokolja i pecenja vola. Da li je neko ista odgovorio, ne secam se. Samo se vrti ista ploca. Nastavlja se sa zderanjem ubijenih zivotinja, dok Kamenica radi punom parom, tamo ce se videti u cemu je bila slicnost. Jos da dodam da je dobar deo Novosadjana nadmen bez ikakvog opravdanja, sto je odlika neznanja provincije. Treba Vojvodjani da se zapitaju zasto im ne dolaze Japanci, Svedjani ili Kanadjani da zive i rade ovde.
  • 15.06.2013 20:22
    Bice pecenih volova
    S obzirom da je najavljena temperatura preko 30 stepeni ,volova na zaru ce sigurno biti i to dosta
  • S-P-O

    15.06.2013 20:12
    Sloboda ili smrt!
    I SPO ce biti sutra u Ledincima!

    Bravo za 3D na organizciji i ideji!
  • Braca

    15.06.2013 20:10
    SAVET OTORINOLARINGOLOGA
    Molim sve koji budu prisustvovali napred navedenoj kulturnoj manifestaciju da ne stave samo jedan prst u uho, već da zapuše oba uha da bi preživeli kulturno uzdizanje.
  • Mi imamo viziju za panonsku ni

    15.06.2013 20:09
    Zasto se bojite svjeze krvi??

    Pa to jedan region,jednu naciju,jednu sredinu i cini velikom,sposobnost da prihvati svaku novu ideju,novoga covjeka,novo razmisljanje,pa i novu konkurenciju ako cete bas!

    Zasto bi se neko bojao konkurencije ako je pametan i sposoban,malo ste se poplasili "vojvodjani"?

    I sto bi rekao Veliki Vladika Nikolaj"Da se Srbi slože,obože i umnože"!(ma kojega regionalnoga porijekla bili1)
  • 15.06.2013 20:07
    a glavna tema
    je dovlacenje zmija i kamena iz zavicaja,kako bi se osecali kao kod kuce !
  • Scotch Bonnet

    15.06.2013 20:07
    Volovski okup
    "Žele više vlasti u Novom Sadu i Vojvodini"

    Pa na vlasti ste od kako su vas Milosevic i Seselj doveli ovamo kao glasacko telo jer u Vojvodini niko nije glasao za SPS i SRS.

    Gadite nam se sa svojom bahatoscu i vasim izlivima primitivnosti.

  • topcioder

    15.06.2013 19:50
    @d-d-d ?
    Sta se lepite na Bokanove provokacije?
    U danasnoj Srbiji vazi:
    Sto manje iskustva i znanja,vece privilegije i vise vlasti.
    Bilo je tako i pre vise od sto godina:
    "U Srbiji prilike su take,
    slave babe ,preziru junake..."
    (V.Petkovic DIS,1910.g.)
    Tumacite pravilno parolu:
    D(inara)-D(rina)-D(unav)=
    D(evize EU)-D(olari)-D(inari).
  • Vandrokaš

    15.06.2013 19:46
    D.D.D.
    Dezinfekcija-Dezinsekcija-Deratizacija
  • 15.06.2013 19:42
    Svi smo dođoši
    "pre par vekova u Vojvodini su živele silne nacije ali su svi bili vojvođani!"


    UOPŠTE nije bilo tako. Ne lupetajte molim vas. Zna se ko je bio gazda, a ko rob. I kad je njihova konačno dogorela, moji preci su iz osvete proterani iz Mađarske, baš kao što su ovi ljudi proterani iz mesta gde su oni živeli. Ja ne mrzim današnje Mađare i Austrijance zbog toga, ali manite me, MOLIM VAS, tog veličanja Austrougarske.
  • MaxNs

    15.06.2013 19:39
    @DDD-SPO
    Ove skraćenice zvuče kao neki inksekticid!
  • omama

    15.06.2013 19:35
    citam i ne verujem
    Prosto mi je neverovatno da jedna ovakva vest ima ovoliko komentara. Na pola komentara se smejem a dok citam drugu polovinu se uzasno nerviram.Nekako mi ekstremisti i sa jedne i druge strane nisu u pravu. Ta mi smo Vojvodjani sta nas briga ko sta radi. Sam da se mi ne sikiramo. I moram priznati da me najvise iznervirao komentar Orwela vegana, moram dodati da nismo svi mi isti i ne treba da budemo.
  • 15.06.2013 19:34
    U Ledince sad svi zure
    sutra im je dan kulture

    Na ledini pored puta
    peva Kurta ,peva Murta

    Goci,Zare Cana,Baja
    sve pevaci rodnog kraja

    Bice tu i drugih slasti
    sve rad slave i rad vlasti

    Krkat ce se vo sa zara
    mucenica piti stara

    Nemam nista protiv slavlja
    al predosecaj meni javlja

    Drima,Dunav i Dinara
    tu mi nesto zaudara







  • Munja

    15.06.2013 19:15
    Evo ne znam Bogami
    Zasto je "ovo" islo pod Vesti a ne pod Kultura ?
  • perans

    15.06.2013 19:15
    Psihologije...
    "V
    neka ih samo neka se petle,namerno izazivaju sranja po voši...bojim se da im uskoro sledi još jedna traktorijada!"

    Koliko je poznam taj mindset, a sa majcine strane su mi odanle, jedan deo tih ljudi ima neki sadomazo problem. Oni u isto vreme zele da maltretiraju i provociraju, i kao da cackaju da dobiju nazad po nosu. U sustini su vrlo konfliktni, i ako se nalaze u sredini koja je naocigled indiferentna onda su u stanju da maltretiraju da bi doslo do reakcije, da bi se onda uslo u kao neki boj, iz ciste dosade. Problem je sto oni ne razumeju Vojvodjane, jer Vojvodjani kontrolisu konfliktost da bi sprecili autodestruktivne elemente jer imaju sta da izgube. Vojvodjani su pasivno agresivni i u tome su slicni negde Hrvatima, posebno ovim na severu. Tj. oni trpe i gutaju, i izgleda da se povlace ali onda kad im prekipi... Nesto slicno se desilo i u Hrvatskoj krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih. Tamo su 3D takodje bili silni, puni sebe i samouvereni. Mitingovalo se, pekli se volovi, Milic od Macve pricao svoje, bilo sve do Tokija i Milvokija itd. Hrvati su iz te zamgljene perspektive delovali kao p...e i ceo mit u Srbiji se zasnivao na tome. Ali na kraju se ispostavilo da su Hrvati bili uporniji i istrajniji u naumu kada je problem eskalirao. Drugim recima, ako se ne zaustavi ovo provociranje i cackanje lokalnog stanovnistva u Vojvodini, i u krajnjoj liniji srbijanska kolonijalna politika, moze se desiti da voda pocne da se izliva, a onda je tesko vodu vratiti nazad. Samo pokusavam ljudima iz 3D da otprilike predstavim mentalni sklop naroda u Vojvodini, da se ne prevare i ne donose zakljucke po spoljnim manifestacijama. Vojvodjani su spori jer mere sta je najmanji rizik, ali ako se za nesto odluce (ako bi to bi organizovani otpor), od toga isto tako nece odustati ako su se odlucili. Vojvodjani su uporni. Svako dobro svima.
  • Ledincan

    15.06.2013 18:45
    Ima volova
    Bice volova ali hoce li biti i na raznju videce se.
    Obecavano je sve i svasta. besplatno pivo DVE CISTERNE besplatna jagnjetina ,dva vola na raznju itd itd. E dans (doneta odluka a sta ce biri?) je pivo 150 din a jagnjetina 1200 kg. Pivo je toceno znaci sa penom se dobije 0,35 lit. Znaci lagalo se sta da se radi.
  • Orwell Djordje Vegan

    15.06.2013 18:42
    Draga redakcijo
    Govor mrznje koji iskazuju neki od komentatori zasluzuju sklanjanje sa sajta. Tako bi barem bilo na mediju van ove zemlje. Molim vas da obratite paznju na odvratan post o duvanju nosa ili o tome da ce se nekoga stideti njihova deca. Da li ce se stideti deca onih koji su cutali dok su ih Ligasi i demokrate skinuli do gaca? I setite se da je upravo Novosadski korpus isao prvi u rat u bivsoj SFRJ, a novosadska televizija je prednjacila u propagandi koja je trovala narod na zaracenim podrucjima. Neobjektivna kritika je uvek selektivna, sto svakako nije nivo na kojemu bi trebao biti ovaj medij. Ako nije, onda treba da nastavimo u pravcu Farme i nazovi nezavisnih novinara. Po broju minusa na mom komentaru se potvrdjuje pravilo da su na Istinu osetljivi upravo oni koji se u njoj prepoznaju. Porucio bih jos svima da prestanu da jedu meso zivotinja, ta navika ih konstantno vuce u varvarstvo i zaostalost.
  • Deran ®

    15.06.2013 18:30
    Kulturo eve me...
  • 15.06.2013 18:25
    Sami smo krivi
    Oni nisu lenji da nedeljom odvoje ceo dan za glasanje.
    Nama je tesko pola sata....
    Sami smo krivi, i treba da nas je sramota !!!
  • jovandeka

    15.06.2013 18:19
    @ledinacka bokanijada
    Ledinacki divani:
    -"Oklen siti zemo?"
    -"Zdinare jebo gati."
    -"Imal tamo medjeda?"
    -"Neznam bolan,kad som ja tamo bijo bilo je."

  • kamencan

    15.06.2013 18:04
    sve je otislo u honduras
    siroti ledincani. podsecam sve koji zele da prisustvuju da zaobidju kamenicu...znate dunav se izlio i ....tako pa ako nije problem unapred zahvalni. GRADJANI KAMENICE
  • autonomaš

    15.06.2013 17:44
    Slavljenici,
    zbog vas je napravljena "Jogurt" revolucija
  • Dime

    15.06.2013 17:31
    A da to "3D"...
    ...ne znači možda Drava - Doboj - Dubrovnik?
    (ili možda "Dođosmo Da Drpimo"?)
  • paja

    15.06.2013 17:13
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    a gde se izgubise romi,moj bokane...
  • lokalna

    15.06.2013 17:12
    Fruska Gora
    Uf eto nama volovijade...
  • Marina

    15.06.2013 16:51
    @Orwell Djordje Vegan
    Ima razlike i to velike:
    - "jedni" znaju da se za duvanje nosa koristi maramica, "drugi" istu radnju obavljaju sa dva prsta
    - "jedni" uče svoju decu da se javljaju komšijama u liftu i ustaju starijima u autobusu, "drugi" svojim primerom deci pokazuju kako se gazi preko putnika koji izlaze iz autobusa sve u nameri da se dočepaju sedišta, ne mareći za starije, trudnice...
    - "jedni" svoje smeće iznose u kontejner dok "drugi" isto bacaju kroz prozore na travnjak
    - "jedni" uče decu da poštuju tuđu a neguju svoju tradiciju, "drugi" uče decu pasmicama tipa:"ubi, zakolji...."
    Nema potrebe da nastavljam, verujem da ste razumeli suštinu :)
  • RSD

    15.06.2013 16:24
    3D
    Ko je ovde lud. Narod naravno. Sve je lepo ispricano ali zaboravljeno je sledece. Bokan je nastavio i jednu nikad napustenu srpsku manu a to je izdaja.

    JUL-DSS-RDS i sad 3D sta je sledece.
  • 15.06.2013 16:19
    tamo su zavijali
    pa ih hrvati najurili !
    ps-dragi sremci,moje saucesce !
  • Alexa

    15.06.2013 16:16
    Kulturo?!!?! - Eve me!
    Баја Мали Книнџа, Ћана, Жаре и Гоци?
    To je kultura?
    Ako i postoji taj vas gore sto vas cuva,nas ostale je izgleda izostavio iz plana.
    Mogu samo da konstatujem, jadna li su vasa deca ko im je uzor za zivot. Jadna su i ostala koja ce morati sa njima da dele vazduh.
    Drzi me samo nada da ce jednog dana vasa deca da vas se stide, posto se suda istorije ne bojite (razumem da je izvan intelektualnog dometa, boze moj, neki ne mozemo da shvatimo koncept beskonacnosti svemira, kako nesto moze da nema kraj, a neki ne mozete da shvatite da ostavljate prljave tragove na stranicama istorije jednog mesta,podrucija i vremena. Al dobro, nismo svi tako blagosloveni da nemamo obraz)
  • odoja

    15.06.2013 16:15
    Nacizam i sovinizam
    prestanite molim vas sa nacionalizmom zbog vas je doslo ovakvih do ratova. Prestanite odmah.
  • 15.06.2013 16:06
    seljana
    kada vidim ovakve naslove gej parada mi je sve prihvatljivija,hahahahaha
    nemaju ovi veze sa Bosancima ovo su neki primitivci koji su se docepali malo vlasti,nemojte se nervirati nece to dugo trajati.

  • Domorodac

    15.06.2013 16:04
    @Ban
    Najgore je sto su Svabe u bezaniji odnele svu slaninu pa nismo imali cime da mazemo sine. Steta je to i za Vas, posto biste ondak zavrsili direkt u Rusiji koju toliko volete i sade ne biste imali problema sa nasom ksenofobijom.
  • goran NS

    15.06.2013 15:41
    volova ce biti sigurno
    :)
  • Sovra

    15.06.2013 15:32
    Kad primitivci uzjaše na vlast i iz igre ispadne dostojanstvo i čast............
  • 15.06.2013 15:26
    (ne)kultura
    Ako je Baja Mali Knindža sa tekstom pesme "nosila ti Drina sto mudžahedina svaki dan" kulturni program, ja ne znam šta nije...
  • Nebojša

    15.06.2013 14:48
    Još samo sudije fale
    Da dođe ekipa iz SPC čisto da ima ko da sudi na takmičenju u bacanju kamena sa ramena, pa da lepo svi izmaste brade od pečenih volova, pa da se ponapijaju i uhvate u gluvo glamočko ihaaaaaj. Zbog takve ekipe se mnogo ljudi koje poznajem već odselilo iz države, a ni ja nisam daleko od te odluke. Neću da mi dete sa takvima odrasta. Laku noć i lepo spavajte...
  • 15.06.2013 14:13
    Стидим се
    Потомак сам борца који је прешао Албанију и који је учествовао у пробоју Солунског фронта, Отац мој се из околине Шапца доселио у Нови Сад, завршио школе, можда ће звучати шовинистички, али преци су нам увек говорили: Чувај се Срба из ћесарије који се бусају у своја прса и говоре о српству, Цер 1914 опомиње, колико смо се само тих јуначких србенди нахватали у плавој униформи фрањине царевине, исти сценарио после 100 година. Покрет настао на поганим основама( куповина гласова) да ми говори о Србима и традицији, гађење и презир гајим...
  • cure

    15.06.2013 14:05
    govedo
    odrekni se putovnice pa da te smatram sugradjaninom......
  • v

    15.06.2013 14:05
    neka ih samo neka se petle,namerno izazivaju sranja po voši...bojim se da im uskoro sledi još jedna traktorijada!
  • Orwell Djordje Vegan

    15.06.2013 14:01
    Nema razlike
    Neki Vojvodjani misle da je svinjokolj mozda bolji od pecenja volova? U cemu je razlika izmedju bacanja kamena sa ramena i gusanijada, magarijada, kobasicijada, pa im sve to ne smeta, mislim, nisu se bunili do sada. Ne smeta im ni stanje privrede u Vojvodini, sve je super, nikad bolje. Onaj uzas od zaostalosti koji se zove RT Vojvodina ima emisiju Pred kazane, ili tako nesto, pa je to jos dobilo navodno prestiznu gradsku nagradu. Novi Sad je inace provincija, bez ikakvog kulturnog znacaja po region, a kamoli Evropu. Vojvodjani ne napreduju, oni zive u nekim osamdesetim godinama, a to je bome proslo. Mislim da treba da se pogleda sta je ustvari zajednicko ovima sto su kao dodjosi i time se previse ponose, sa ovima koji zamisljaju da su pametni samim tim sto su iz Novog Sada i Vojvodine. Prvo sto mi pada na pamet je slanina. To vole i jedni i drugi. Da se krka meso i umire od srcanih bolesti, to opet voli i jedna i druga grupa. Da se uvaljuje preko veze u javna preduzeca i da ne rade, to opet vole i jedni i drugo. Obe grupe nazivaju one druge fasistima, rasistima itd. Da ne nabrajam. Pa u cemu je ta razlika kojom se ovde stalno gadjaju?
  • @ Ban

    15.06.2013 13:45
    "Zatim drugi posle II svetskog rata, dosli izmoreni od rata i siromasi. Bili su sluge vojvodjanima posto su im isterali svabe."

    Ovo je jedna od najvecih sramota srpskog naroda. Po zavrsetku rata krenuo je masovan progon Nemaca iz tadasnje Jugoslavije. Po nekim racunicama proterano je 500.000 Nemaca. OK, deo njih je za vreme rata okrvavio ruke, bili su u nemackoj vojsci i ubijali su po Jugoslaviji. Cuvena je bila divizija "Princ Eugen" koja je bila sastavljena iskljucivo od Nemaca iz Banata a pocinili su jako velike zlocine. Medjutim, dobar deo Nemaca tokom rata nista nepravedno nije ucinio svojim komsijama Srbima. Dobrim delom su i stitili Srbe, sakrivali ih i pomagali im. Posle rata je doneta odluka da se svi Nemci proteraju bez obzira jesu li krivi ili su nevini. Oni koji su nesto skrivili pobegli su za Nemacku sami jos pre dolaska partizana a oni koji nikom nista nazao nisu ucinili nisu bezali, nisu imali razloga da beze, znali su da su pred Bogom i narodom cistih ruku i ciste savesti. Medjutim, oslobodioci to tako nisu videli, bili su im krivi svi Nemci. Tako je desetine hiljada nevinih Nemaca zatvarano u logore posle rata, nisu dobijali ni vodu ni hranu, bili su ostavljeni da umru. Hiljade dece je tako poumiralo. Na primer, Backi Jarak je bio logor. Kompletno selo je bilo zatvoreno i u njega doterano nekoliko hiljada Nemaca. Sa sobom su doneli nesto hrane a kada su je pojeli jeli su macke i pse. Kada je pojeden poslednji pas u B. Jarku poceli su da se jedu medju sobom i tako dok nisu poumirali. To su Nemci koji nikome nazao nista nisu ucinili, ali smo ih mi ipak pobili. Nista nismo bili bolji od njihove vojske koja je ubijala neduzne. Barem smo kao pobednici mogli da se pokazemo da nismo isti kao sto je bio Hitler. Sva nemacka groblja u Vojvodini su razrusena, isto tako i njihove crkve. Osramotili smo se za vek vekova. Meni su dedu za vreme rata ubili Nemci, nemam razloga da ih volim, ali znam sta je ispravno a sta nije.
  • M

    15.06.2013 13:18
    !!!
    Meso je ubistvo!!!
  • 15.06.2013 13:15
    2000
    Dusa me boli kad citam komentare...95% Krajisnika su posten narod i nisu uzeli tih 2000 dinara da glasaju za ove prevarante.
  • DDD-SPO

    15.06.2013 13:12
    Mi imamo viziju za Panonsku niziju!
    Možete svi ovde da nas samo mrzite...

    I kao sto kaže naša himna-Bog pomogo svima koliko nas ima!(ljudima dobre volje)
  • Lusi NS

    15.06.2013 13:10
    @Ban: niste vi školovaniji od nas, nego ste na putu do Novog Sada svratili u Bijeljinu da kupite diplome, pa se sa istim, preko zavičajnih veza uvalili, neki u stranke, neki u javna preduzeća.
  • dr.

    15.06.2013 13:09
    Ogavno , odvratno , primitivno , jezivo , uzasno .
  • Srbin iz Vojvodine

    15.06.2013 13:06
    Jadni mi...
    Gazili su nas i otimali nam sve DS-ovci i ljigasi.Nekako se izborismo mi sa njima.Sad nas gazi nekakvi DDD sa SPO.Opet nam sledi borba.Sta smo mi ovde toliko bogu zgresili?Dokle da budemo kaznjavani?Pa,zasto se sve najgore ove najlakse prima?
  • SPO NS

    15.06.2013 13:04
    Dolazimo sjutra da podrzimo BRATA BOKANA!

    Nema više podjela ne jednoj smo strani!
  • Ovdasnji

    15.06.2013 13:04
    @Ban
    Hahahaha, mora da se salis!! Kakve crne sluge posle II svetskog rata? Pa zajasili su dodjosi drzavne jasle ovde cim su pristigli zeleznicom, a ovi 90-ih samo pristigli i usli u sistem. A to ko je obrazovaniji mislim da ne vredi komentarisati. Ne kaze se dzabe "dosli divlji, oterali pitome"
  • 3 velika slova D

    15.06.2013 12:56
    16 juna bas godine ove,
    narodni vas pokret sve na sabor zove!

    Ustaj rano domacine
    popij kavu samo
    u Ledince kreci SVI SU TVOJI TAMO!
    NeĐelja je ne radi se
    Srpski narod slavi zavičajni dan!

    Ne stidi se običaja ni sjedih u kosi
    ko si sta si odakle si sa tim se ponosi!
    Dodji baci kamena,kovanicom mani
    Nema više podjela na jednoj smo strani!
  • 15.06.2013 12:55
    Oni imaju viziju kako da opljačkaju niziju!
  • @Ban

    15.06.2013 12:52
    Ви можете да будете паметнији и школованији једино од наших кућних љубимаца, мада сумњам да је и то могуће...
  • Lajavi

    15.06.2013 12:47
    A kada cete bre
    da se vratite u vas zavicaj vec jednom?
  • Lusi NS

    15.06.2013 12:27
    Noćas mi neki DINAROIDI ubacili flajer, "Zavičajni dan" program proslave, Bacanje kamena s ramena, a da oni to kamenje pobacaju na pJevače, koji nastupaju na proslavi, Baju malog knindžu, Ćana,Žareta i Gocija.Oni ovo nazivaju kulturnom manifestacijom, koji polusvet.
    p.s. ovim putem molim SPC,SNS,zveri, dinaroide i ostale njihove pajtose, da mi ne ubacuju svoj materijal u poštansko sanduče,jer ću to smatrati napadom na privatnu svojinu.
  • Barazor

    15.06.2013 12:20
    DDDрнч
    Dunav - Dinari - Devize
  • Đura

    15.06.2013 12:16
    Vojvodina je čuka Srbije
    Većina Vojvođana je dinarsko krajiškog porekla.HAHAHAHAHAHAHA.Kakva odvala.Imaš li ti gram pameti u toj kockastoj glavi.Uostalom zar ti nisi Rom?
  • Đura

    15.06.2013 12:12
    Vojvodina je čuka Srbije
    Čuće se kako riču.
  • Đura

    15.06.2013 12:10
    Vojvodina je čuka Srbije
    Volova će sigurno biti.Ali ne pečenih.
  • 15.06.2013 12:06
    Krenuli su sa partijom manjine da imaju sto manji cenzus i kesirali 2000din po glasu (vecinu tih para verovatno dala drzava, odnosno mi), a sad posto su u vlasti, vise ne moraju da trose "svoje" pare, nego dovedes za ruku 20 sigurnih glasova i imas zaposlenje na odredjeno u nekom JP (sto cak i ne placa preduzece, nego preko nekog od programa zaposljavanja finansira drzava, odnosno opet mi, mada bi i onako bili mi). Uz to se doda i ova promena imena (da vise ne moraju da budu Romi) i dobijamo pravi primer uspesnog srpskog biznisa sa ponosnim gazdama.
  • 15.06.2013 12:06
    Ovo je STRASNO.
  • 15.06.2013 11:56
    Очекујем најезду војвођанера и њихових ксенофобних и фашистичких коментара...
  • suljo

    15.06.2013 11:52
    @DDD-?
    Narodni "pokret" D-D-D-D(rava).
    Koga ovi z...bavaju?
    Zbog cega :Ledinci?
    Da li su to potomci onih iz pesme:
    "Kad su Sremci krenuli iz te Fruske gora
    i odose za ...."
    Tamo su se malo duze zadrzali,moglo je da se desi svasta.
  • -

    15.06.2013 11:42
    -
    turisticka atrakcija? kojih turista?

    bokan moze sesti u kola, obici komsijske zemlje i otkriti sta i kako se prezentuje ono sta interesuje turistu.

    imaju nemci svoje seoske praznike sa kobajama, pivom i debelim svabicams pa bas neka vidi nivo prezentacije. advent na trgu im uskracujete a to je period u godini kada su svi gradovi u okruzenjub-sareni i mirisu na secer.
    a pravoslavci pored crkve na n. naselju u to doba standove prekrivaju vojnickim satorima...bas marketingski


  • crkveni miš

    15.06.2013 11:39
    nekada davno
    pre par vekova u Vojvodini su živele silne nacije ali su svi bili vojvođani! vredni, radni i carskim zakonima zaštičeni. a onda došli ratovi, krize, opšta bežanija i seobe pa u vojvodini imamo ovo što imamo...i tačka! šta je tu je, a ono kako je nekad bilo ostalo samo da se pripoveda...

    ps.pozdrav prepametnim belim listićima
  • 15.06.2013 11:25
    Postoji već događaj koji neguje tradiciju, zove se Ljubičevske konjičke igre. Verovatno im smeta što tamo nema seljanije.

    Inače, ovima što pitaju zašto se ljudi ne vraćaju, želim istu takvu sudbinu.

    Što se vola tiče, on se tradicionalno pekao na Štrandu svakog leta. Tada vam nije smetao.. ili se ne sećate?
  • 15.06.2013 11:21
    "Starosedeoci" i "dođoši"
    Protiv identiteta i kulture ljudi "koji su došli" normalan čovek ne treba da ima nešto protiv! Seobe, međusobna mešanja i uticaji su normalna stvar.To je proces koji je u neprestanom dešavanju... Boli samo što nas ovakvi krkani predstavljaju :-(
    Ne bacaju svi "dođoši" kamen s ramena, ne slušaju svi Baju Ne Znam ti Kojeg, nemaju svi "dođoši" nacionalne idole u Hagu...Eto, tako, čisto da se zna!
  • Novosađanin

    15.06.2013 11:20
    ...
    Romska demokratska stranka osnovala organizaciju za promociju kulture dinarskih Srba. Šta je sledeće? Udruženje vojvođanskih Nemaca protiv šufnudli?
  • Novosađanin

    15.06.2013 11:15
    Krčag istine
    Ja kao rođeni Vojvođanin ipak prihvatam tezu da je zdravije peći vola i blejati o manjačama, nego jesti svo ovo testo, šufnudle i kukati kako se nekada znalo reda. Ajmo iskreno.

    A vi što biste da terate ljude kućama, setite se da su Turci ovde bili pre vas.
  • 15.06.2013 11:13
    Jevropska prestonica kulture.
    Ako nas ovi ne uvedu u Evropu, odosmo u Kirgistan.
  • Ban

    15.06.2013 11:09
    Muka
    Ovi ovdasnji imaju veliku potrebu da mrze poslednje dodjose. Prvi dodjosi posle I svetskog rata, dosli su nepismeni u civilizovaniju okolinu i bili su sluge svabama i madjarima. Zatim drugi posle II svetskog rata, dosli izmoreni od rata i siromasi. Bili su sluge vojvodjanima posto su im isterali svabe. Mi koji smo dosli posle rata 90-ih smo skolovaniji i napredniji od zatecenih. Sada je njima krivo sto nemaju sveze sluge, nego su dobili gazde. Vidim po komentarima kako to tesko prihvataju, pa bi im milije bilo da se vrate Folksdojceri.
  • 15.06.2013 11:08
    nekome prase, nekome vo
    Novosađani znaju da Paroški (naš varoški) sve poslove ugovara sa prasetom na ramenu. Ajd nek neko sad nadmaši Bokana, sa volom na ramenu.
  • 15.06.2013 11:06
    BLEFERAJ
    Ovaj tip je pomesao p...u i krompiracu.Toliko prostakluka i primitivizma a samo sa jednim ciljem -sluditi dezorjentisane gradjane i sakupiti politicke poene kako bi se odrzao u lokalnoj vlasti.Ovo je gore od strasnih devedestih.Spasavaj se ko moze od ovakvih i njima slicnih patriota i rodoljuba.
  • Renata

    15.06.2013 10:55
    Kako ste jadni...
    Da nece mozda vas da pitaju sta ce da pevaju i slave?To su SRBI u svojoj drzavi! A ti Svabo, imas Nemacku , pa se tamo istici sa svojim komentarima.Svaka cast ljudima sto postuju svoje poreklo i tradiciju.Zli komentari dolaze od ljudi, koji ne znaju odakle su potekli,i ko su im preci! Pa ne znate dalju istoriju od svog pradede! Sram vas bilo!
  • 13

    15.06.2013 10:54
    Tugo moja ko nam siri kulturu.
  • borrissey

    15.06.2013 10:46
    Meni nije jasno...
    ... pomocu kojih trikova se ovo covekoliko bice domoglo vlasti... again...
  • Starododjos

    15.06.2013 10:35
    Ako bi da branis svoju bastinu i kulturno nasledje, onda se vrati kuci pa ga brani, ne znam sto ga ovde branis. Ovde nije ni ta bastina ni ta kultura.
  • Autohton

    15.06.2013 10:32
    Svi tako lepo vole svoj zavichaj,druzhe se medjusobno/pomazhu jedni drugima te pevaju(lelechu)svoje izvorne pesme a nikako da se vrate u predele svojih dedova i predaka?!
  • 15.06.2013 10:25
    Iako se ovo udruzenje zove Dinara-Drina-Dunav u programu uopste nema kulturno umetnickog sadrzaja nas koji zivimo uz Dunav tj. vojvodjanskih Srba. Uglavnom preovladjuje Dinara a kao za neko zajednistvo su. Secam se jedne svoje dalje rodjake koja se pre pedesetak godina udala za coveka iz Bosne. Njeni uopste nisu hteli da je upoznaju a kamoli da je vide. Svom sinu su ceo zivot prebacivali da je ozenio Svabicu. To mi je onako ostalo u nekom secaju kao gorak ukus. Posle sam skontao da vojvodjanske Srbe oni prekodrinski Srbi i oni sa Dinare gledaju kao na neke izrode, nazivali su nas Svabama, Madjarima i tako to. Medjutim, to im kasnije nije smetalo da se devedesetih svi sjate ovde kod nas Svaba.
  • Zgadjen i uzasnut

    15.06.2013 10:22
    Neverovatan bezobrazluk i lika i dela.... Stvarno.
    Ne treba nam veca kazna od ovog stvora koji se pomocu koznakojih trikova docepao vlasti....
  • duško

    15.06.2013 10:22
    ...
    mene, kao "dođoša" je sramota ko me, na neki način, predstavlja sa ovim nekim ddd udruženjem i neviđenim krkanom na čelu. a, "starosedeoce" sa pravom glasa i stranke poput ds i lsv treba da je sramota od koga su izgubili izbore. valjda im je jasno kako su vodili ovaj grad kad su morali da ga "predaju ovakvim gazdama"...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna